<$

Flickr Seçmeleri

  • Matteo 06
  • Sleep
  • Darkroom & Backroom

  • Roger
  • E. E.
  • Dannial
- <$İçimdeki Ayıfont>

<$
Keşke "sevmek, özlemek nedir?" diyen birine gözyaşlarımı gösterebilseydim...

***

Sana ihtiyacım var...
Bu gün bunu daha çok anladım
Sanılmasın ki sadece bugün seni andım
Ama bugün daha çok agladım...

Sana ihtiyacım var...
Işıgını kaybetmiş melekler gibiyim
Gidecegi yeri bilmeden kalakalmış
Ellerine muhtaç bir şekilde
Sana ihtiyacım var
Işıgının beni uyandırmasına ihtiyacım var

Adının içimde yankılanması
Kollarının arasında varlıgına gömülmem
Gözlerine bakıp seni seviyorum demem
Sana ihtiyacım var
Hissedebilmek için gerçegi
Hissedebilmek için varlıgımı

Sana ihtiyacım var
Sanılmasın ki sadece bugün özledim
Ama bugün izin verdim gözyaşlarıma

***

Biliyorum bunları okurken üzüleceksin ama seni böylesi özlemişken sana bişeyler yazmak istedim. Sonra şairin dedigi "sana fenbilgisi defterimin içinde şiirler biriktirirdim" kelamı geldi aklıma, gülümsedim. Sana şiirler biriktirmeye başladım blogumda bende... Yaşamıma böylesi anlam katan adama. Garip bir akşam yaşanıyor şu saatler aklımın seyir defterinde, belkide şuan kollarının arasında olup sabah sana uyanma fikrinin iptal oluşundandır. Biliyorum hayat bu demek -istenmeyen zamanlara hazırlıklı olmak- ama ne biliyim, beni hazırlıksız yakaladı bu sefer be sevdigim. İkide bir keşkeler kurmaya başladım ardından, sagda solda sen vardın ama ben hiç ebe olmadım ve sen hiç saklanmadın benden. Abur cubur yerken ki gözümüzü yemegin bürüdügü zamanların aklıma gelmesi yetmez miş gibi (sitem degil aksine hoşuma gidiyor) kahve yaparken arkadan usulca gelip sana sarılmam ve öylece sanki çok mühim bir olay oluyormuşta biz bunu anlamaya çalışıyormuşuz gibi kahveyi seyredişimizi düşündüm. Kahve bahane dedikleri buydu sanırım.

Daha fazla ıslanmasam da yazıya son versem sevdigim adam...
İyi ki varsın

Etiketler: , , , , , , ,

Yorumlar Ana Siteye Aktarılmış ve Kapatılmıştır www.icimdekiayi.com
Eşcinsel Temalı Filmler, Eşcinsel Film, Gay Film

Arşİv

Sİnema Üzerİne

Müzİk Üzerİne

Duyuru & Haber

Bear Art

Reklamlar ve AyIlar

Maİl Bİldİrİmİ

Mail Bildirimi Ne Demek?

FeedBurner tarafından saglanan bu hizmet ile blogta yayınlanan her yeni yazıyı anında mailinize gönderiyoruz. Tek yapmanız gerek yukarıdaki kutucuga mail adresinizi yazıp "Ekle Beni" dedikten sonra açılan küçük pencerede güvenlik kodunu dogru şekilde girmeniz ve onaylamanız.
KAPAT
Rss Ne İşe Yarar?

RSS Reader'ınız ile siteye eklenen yazılardan anında haberdar olabilirsiniz. Her seferinde siteyi kontrol etmekten kurtaracak olan bu özellik için herhangi bir program kullanmıyorsanız. Tavsiyemiz web tabanlı olan Google Reader'dır. RSS hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.
KAPAT

YERLİ BLOGLAR

~gaykedi~ DİAGONEL Fenasi Kerim Draga - Bloglandım GLBT Filmler - Timmy Deli AYI Deli Saçması NaKHaR Kedi Ayu TatlıDillim Eşcinsel Sayıklamalar

YABANCI BLOGLAR

WOOF! - Per una Cultura degli Orsi BearMythology’s Weblog Chubarama Ursulalala

Bağlantılar

İçİmdekİ Sesler

Kimdir , Nedir İÇİMDEKİ AYI : Yakında yazılacaktır...