<$

Flickr Seçmeleri

  • Matteo 06
  • Sleep
  • Darkroom & Backroom

  • Roger
  • E. E.
  • Dannial
- <$İçimdeki Ayıfont>

<$

Evet katılıyorum resim çok büyük. Ama bugün büyük gün, daha doğrusu düşünce bazlıda olsa benim için güzel bir gün. Bundan tam bir yıl önce google da yapmış olduğum "Juan Gelman Şiir" araması sonucu başlamıştı herşey. Hatta ilk yazımdan alıntı yapacak olursam;

Ben masumum, sıradan gibi başlayan bir cumartesi günü elimde çayım bilgisayarımın başına gelmişken google'da yapmış oldugum "Juan Gelman Şiir" şeklindeki arama ile başladı herşey. Arama sonuçlarında sevgili gaykedi'nin bloguna girmiş bulundum. Ne yazık ki blogda karşılaştıgım sadece Juan Gelman'ın adının geçtigi bir yazı idi ancak blogda diger yazılarada bakmaya başlarken çoktan şiirleri bir kenara bıraktıgımı farketmem fazla sürmedi. Yazıları ard arda okurken yorumlarda geçen küçük atışmalar, tartışmalar ve gülüşmeler le Nakhar , GriŞehirSakini ve To Be Gay or Not To Be Gay ile tanıştım.

Yazılanlar bu kadar sıcak ve gaza getirici olmasaydı sanırım "içimdeki ayı" fısıldamaz dı bana "Hadi, Daha ne duruyorsun" diye. Ve işte durmadım da, kolları sıvayıp kendimce bişeylere başlamış bulundum.

şeklinde bir başlangıçtı içimdeki ayının konuşmak isteyişi. Şimdiyse tam bir yıl olmuş, blogcuk bir yaşına basmış. İyi ki de doğmuş... Ancak ortada konuşulması gereken bazı gerçekler de var ve birazda zamanlama olarakta bu günü seçtim.

Öncelikle zamanında çokça dile getirdiğim Proje Grubu için destek veren bir çok arkadaş olmasına ragmen ne yazık ki kodlama kısmında tek kişi oluşumdan ve aklımdaki projeler için benden daha fazlasına ihtiyaç olduğundan bir şey yapamadık. Yavaş yavaş kendi çalışmalarım var ama ne zaman bitecek bilmiyorum, öncelikli başka projelerim söz konusu olduğu için gerekli özeni gösteremiyorum.

Diğer bir sorun ise farkedildiği üzre son günlerde meydana gelmiş olan sessizlik. Evet bunda şu aralar yaşadığım fizik kimya durumlarımın birbirine girmiş olması, aklımın artık düşünmek yerine düşünmemeyi seçmiş olması nedeni büyük ama bloggerında bunda etkisi fazla. Bir kaç gündür ara ara aldığım sistem hataları ve bir türlü beceremediğim aklımdaki tasarım ile SEO denen mereti doğru düzgün yapamıyor oluşum nedeni ile yaz başı veya sonu gibi sanırım (eminim ama neyse) taşınma söz konusu olacak. Neyse taşınmayı şimdilik bir kenara bırakacak olursak ne zamandır aklımda olan bir fikri söylemek istiyorum. Sizin de içiniz de bir ayı var mı? O da zaman zaman konuşmak istemez mi? ister derseniz yapmanız gereken hali hazırda mevcut bir google hesabınızı veya kullandığınız e-mail adresini bana bu yazıya yorum yazarak (yorumlar öncelikle benim tarafımdan görüldüğünden adresiniz 3. bir kişinin eline geçmeyecektir) bildirmeniz veya icimdeki_ayi@yahoo.com mail adresimden iletişime geçmeniz. Böylelikle sizde "içimdeki ayı" üzerinden içinizdeki ayıya ses vererek yazılarınızı paylaşabileceksiniz. Sadece istemeniz yeter.

Yakın zamanda yaklaşık 2 hafta gibi bir süre için şehir dışına çıkıyor oluşum nedeni ile şimdiden bir sessizliğin olabileceğini belirtmekte istiyorum. Tabi elimden geldiğince olmamasına çalışacağım ama dediğim gibi dilerseniz sizinde yardımınız ile bu sessizliği beraber ortadan kaldırabiliriz...

İçimdeki Ayı'nın fısıltılarına kulak vermiş olan herkese sonsuz teşekkürler. İyi ki varsınız...

Etiketler: , , , , , , ,

Yorumlar Ana Siteye Aktarılmış ve Kapatılmıştır www.icimdekiayi.com
Eşcinsel Temalı Filmler, Eşcinsel Film, Gay Film

Arşİv

Sİnema Üzerİne

Müzİk Üzerİne

Duyuru & Haber

Bear Art

Reklamlar ve AyIlar

Maİl Bİldİrİmİ

Mail Bildirimi Ne Demek?

FeedBurner tarafından saglanan bu hizmet ile blogta yayınlanan her yeni yazıyı anında mailinize gönderiyoruz. Tek yapmanız gerek yukarıdaki kutucuga mail adresinizi yazıp "Ekle Beni" dedikten sonra açılan küçük pencerede güvenlik kodunu dogru şekilde girmeniz ve onaylamanız.
KAPAT
Rss Ne İşe Yarar?

RSS Reader'ınız ile siteye eklenen yazılardan anında haberdar olabilirsiniz. Her seferinde siteyi kontrol etmekten kurtaracak olan bu özellik için herhangi bir program kullanmıyorsanız. Tavsiyemiz web tabanlı olan Google Reader'dır. RSS hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.
KAPAT

YERLİ BLOGLAR

~gaykedi~ DİAGONEL Fenasi Kerim Draga - Bloglandım GLBT Filmler - Timmy Deli AYI Deli Saçması NaKHaR Kedi Ayu TatlıDillim Eşcinsel Sayıklamalar

YABANCI BLOGLAR

WOOF! - Per una Cultura degli Orsi BearMythology’s Weblog Chubarama Ursulalala

Bağlantılar

İçİmdekİ Sesler

Kimdir , Nedir İÇİMDEKİ AYI : Yakında yazılacaktır...