<$

Flickr Seçmeleri

  • Matteo 06
  • Sleep
  • Darkroom & Backroom

  • Roger
  • E. E.
  • Dannial
- <$İçimdeki Ayıfont>

<$
alone sad bear ayı yolculuk

Yazamıyorum...
Kelimelerinizi ödünç alabilir miyim?
Peki ya düşlerinizi verir misiniz bana?
Sanırım hayır.
Peki düşlerinizin neresindesiniz?
Kenarda duran bir biblo gibi mi yaşıyorsunuz hayatı
Yoksa denizde bir gemi gibi mi...

Yaşamıyorum...
Yaşamak için cümlelerime ihtiyacım var
Yoksa sadece en fazla bir cümlede varım
Başka birindeyse etken hayata edilgen bir duruş...

***

Gidiyorum 2 hafta kadar yokum, bavul neredeyse hazır. Ben mi? Ben hiç hazır olmadım ki, olmalı mıydım orasıda bir bilinmeyenli çoklu denklem ama sanırım hayat bu hazırlıksızlıklar içerisinde doğup gelişenler oluyor.

Yazabilecek miyim bu zaman zarfında bilmiyorum, ama kimbilir belkide başka bir arkadaşımız bu zaman içerisinde içindeki ayı ile bozuverir bu sessizliğe. Yine altını çizecem sanırım hatta çizdim işte ; bir önceki yazıda da geçtiği gibi sizde içinizdeki ayıya ses vermek istiyorsanız bu yazıya mevcut google hesabınızın kullanıcı adı, email adresini yorum olarak eklemeniz yeterli. Veyahut icimdeki_ayi@yahoo.com mail adresi üzerinden benimle iletişime geçmeniz...

Sevgilerle...

Etiketler: , , ,

Yorumlar Ana Siteye Aktarılmış ve Kapatılmıştır www.icimdekiayi.com
Eşcinsel Temalı Filmler, Eşcinsel Film, Gay Film

Arşİv

Sİnema Üzerİne

Müzİk Üzerİne

Duyuru & Haber

Bear Art

Reklamlar ve AyIlar

Maİl Bİldİrİmİ

Mail Bildirimi Ne Demek?

FeedBurner tarafından saglanan bu hizmet ile blogta yayınlanan her yeni yazıyı anında mailinize gönderiyoruz. Tek yapmanız gerek yukarıdaki kutucuga mail adresinizi yazıp "Ekle Beni" dedikten sonra açılan küçük pencerede güvenlik kodunu dogru şekilde girmeniz ve onaylamanız.
KAPAT
Rss Ne İşe Yarar?

RSS Reader'ınız ile siteye eklenen yazılardan anında haberdar olabilirsiniz. Her seferinde siteyi kontrol etmekten kurtaracak olan bu özellik için herhangi bir program kullanmıyorsanız. Tavsiyemiz web tabanlı olan Google Reader'dır. RSS hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.
KAPAT

YERLİ BLOGLAR

~gaykedi~ DİAGONEL Fenasi Kerim Draga - Bloglandım GLBT Filmler - Timmy Deli AYI Deli Saçması NaKHaR Kedi Ayu TatlıDillim Eşcinsel Sayıklamalar

YABANCI BLOGLAR

WOOF! - Per una Cultura degli Orsi BearMythology’s Weblog Chubarama Ursulalala

Bağlantılar

İçİmdekİ Sesler

Kimdir , Nedir İÇİMDEKİ AYI : Yakında yazılacaktır...