<$

Flickr Seçmeleri

  • Matteo 06
  • Sleep
  • Darkroom & Backroom

  • Roger
  • E. E.
  • Dannial
- <$İçimdeki Ayıfont>

<$
cigar bear

Koca bir nefes aldım şimdi, tüm benliğimi doldurup bırakacağım.... Bilmiyorum yine bir aya yakın bir sessizliğe yetecek bir nefesmidir ama sıkıldım sessizlikten. İş bu nedenledir ki;

Pişst Neler Oluyor Orda?
"Tanıyanlar bilir" klasik bir kelimedir ama cidden tanıyanlar bilir. Nasıl gaza geldiğimi, aklıma gelen küçük fikirleri nasıl büyük fikirlere çevirip sonrada bu fikirler altında ezildiğimi, hiçbirşey yapamadığımı. Evet tanıyanlar bilir. Aklımdaki projelerin ertelenmiş olmasınında etkisiyle sıkıldım belkide yazmaktan, kendi bilgisayarımda 2-3 gün itibari ile site için hazırlıklara başladım. Gerek SEO ayarları gerekse google amca tarafından torpili ile bundan sonraki yola "wordpress" otobanında giderek devam etmeyi düşünüyorum. Ama wordpress'in bak ben wordpress'im anlamadın değil mi diyen klasik şablonlarından öte yeni birşeyler yapılmalı idi. Şuanki tasarımı hem yeni kullanmaya başlamış olmam hemde sıkılma süresinin daha çok oldugunu düşündügümden bu yapıyı wordpress'e entegre etmeye çalışıyorum. birçok kısmı tamam gibi, küçük detaylar ve wordpress pluginlerinin eklenme durumunda hatasız çalışmasını sağlamam ile yapı tamamen hazır olacak. Ardındansa diger gecikmiş planlar...

Yeni misafirler var;

İlk misafirimiz "Tatlı Dillim"; 14 Mayıs 2008 tarihinden bu yana severek okuduğum bir blog. Evet o bir chubby lover, hayır hayır o bir chubby fetish :) Allah yurdum chubbylarine sabır versin diyorum ve ekliyorum "just fuck him". Yazılarını okuduktan sonra "just fuck him" in altında yatan espri daha net ortaya çıkacaktır. O nedenle hemen hakkımda kötü yargılara erişmeyiniz...

Blogunda kullanmış oldugu dil ile sayfalarca yazsa bile sıkılmadan, hatta kahkahalar eşliginde okunabilecek bir blog tatlı dillim. Ki belirtmek isterim ki bu sadece yazılarında değil telefon ve msn görüşmelerinde de kendisinde görebileceginiz bir özelliği bu. Başımızdan eksik olmasın dicem ama bir yandan yurdum chubby lerinin "yeter, biri başımızdan alsın bize musallat olan bu şeyi" der gibi isyanlarını duyar gibi oldugumdan ne diyecegimi bilemedim. Sadece hayırlısı demekle yetiniyorum.

Yakın bir zamanda eger üşengeçlik yapmayın cevaplama işlemini bitirebilir isem bir röportajıda burada yayınlayabiliriz gibi.

İkinci misafirimiz "Kedi Ayu"; Kedi Ayu aramıza yeni katıldı sayılır. 26 Temmuz 2008 tarihinden bu yana okdugum bir blog. Kahve seven, teknoloji düşkünü ve bunalım bağımlısı bir ayıcıgın iç dünyasına tanıklık edeceginiz güzel bir blog.

Not: Blog okumayı seven biri olaraktan eminim birçok yeni blog daha var ama bulması veya kendileri göstermeleri zaman alabiliyor o nedenle sizinde sevdiginiz, bu blogta hiç adı geçmeyen bloglar var ise alttan bir pençe ile bildirmeniz beni fazlasıyla mutlu edecektir. Aynı şekilde tanıtılmasını istediğiniz blogunuz içinde beni haberdar etmeniz yeterli olacaktır.

Etiketler: , , , ,

Yorumlar Ana Siteye Aktarılmış ve Kapatılmıştır www.icimdekiayi.com
Eşcinsel Temalı Filmler, Eşcinsel Film, Gay Film

Arşİv

Sİnema Üzerİne

Müzİk Üzerİne

Duyuru & Haber

Bear Art

Reklamlar ve AyIlar

Maİl Bİldİrİmİ

Mail Bildirimi Ne Demek?

FeedBurner tarafından saglanan bu hizmet ile blogta yayınlanan her yeni yazıyı anında mailinize gönderiyoruz. Tek yapmanız gerek yukarıdaki kutucuga mail adresinizi yazıp "Ekle Beni" dedikten sonra açılan küçük pencerede güvenlik kodunu dogru şekilde girmeniz ve onaylamanız.
KAPAT
Rss Ne İşe Yarar?

RSS Reader'ınız ile siteye eklenen yazılardan anında haberdar olabilirsiniz. Her seferinde siteyi kontrol etmekten kurtaracak olan bu özellik için herhangi bir program kullanmıyorsanız. Tavsiyemiz web tabanlı olan Google Reader'dır. RSS hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.
KAPAT

YERLİ BLOGLAR

~gaykedi~ DİAGONEL Fenasi Kerim Draga - Bloglandım GLBT Filmler - Timmy Deli AYI Deli Saçması NaKHaR Kedi Ayu TatlıDillim Eşcinsel Sayıklamalar

YABANCI BLOGLAR

WOOF! - Per una Cultura degli Orsi BearMythology’s Weblog Chubarama Ursulalala

Bağlantılar

İçİmdekİ Sesler

Kimdir , Nedir İÇİMDEKİ AYI : Yakında yazılacaktır...