<$

Flickr Seçmeleri

  • Matteo 06
  • Sleep
  • Darkroom & Backroom

  • Roger
  • E. E.
  • Dannial
- <$İçimdeki Ayıfont>

<$
(Başlamadan önce küçük bir not: Sağ üst köşede yer alan "Flickr Seçmeleri" kısmı yenilenmiş ve artık tıklandıgında resimler açılır durumdadır.)

Pembe Gri hakkında olacak bu yazı için öncelikle sabah gazetesinden şu alıntıyı yapmamız dogru olacaktır sanırım.

"Lezbiyen, gay, biseksüel, travesti ve transseksüel oyunculardan oluşan Pembe Hayat Tiyatro Topluluğu'nun Ankara'da sahnelediği "Pembe Gri" adlı oyun kapalı gişe oynuyor. Yoğun talep sebebiyle tekrar sahnelenen oyunun oyuncuları ve yönetmeni ilgiden memnun olduklarını açıkladı. Yönetmenliğini oyunun yazarı Zeynep Özcan Akbal'ın üstlendiği "Pembe Gri"nin başlıca oyuncuları İsmail Alacaoğlu, Sera Can, Melis Özcan, Barış Sulu ve Derya Tunç. Oyuncular, "Bu oyunda, cinsel yönelimimizden veya cinsiyet kimliğimizden dolayı yaşadığımız ve bize yaşatılan sorunları tüm çıplaklığıyla insanların gözü önüne seriyoruz. İnsan olduğumuzu görmenizi istedik" diyor."

Özellikle Ankarada olan ve kesin izlerim dediğim tiyatro oyunları sırasında ne şans (!) ise şehir dışında oldugum için bunun artık benim kaderim oldugunu düşünen bendeniz sanırım şeytanın bacagını bu sefer kıracak gibiyim. İl gösterimi 27 Ekim, İkinci gösterimi ise 14 ocakta yapılan Pembe Gri yi bir türlü izleyememiş biri olaraktan çekirge bir sıçrar, 2 sıçrar 3. yakalanır misali bu pazar yapılacak olan matine gösterimini izleyecegim (bi aksilik olmazsa).

Bugün tüm üşengeçligimi üzerimden atıp Ekin Sanat Merkezine dogru (yolu bilmesemde) yola koyuldum, öncesinde yapılacak olan banka işlerini halletme sırasında sevgilimden almış oldugum telefondan adres destegi ile artık varış adresimin yerini biliyordum ki gelen ikinci arama ile bugün Ekin Sanat'a bilet bırakılmadıgını ögrendim. Üşengeçligini yeni kırmış biri olarak yarın tekrar gelir miydim (gelirdim) emin olmadıgım için alternatif çareler üretmeye başladım. Aklıma homolojide yazan biletin kaosgl de de satılıyor oldugu idi. Ama şöyle bir sorun vardı ki nerede idi bu kaosgl :) (Uzun yıllardır şehir dışında idim o nedenle ayıplanmasın dimi) yine sevgilimden gelen koordinatlar ve google map destegi ile kaosgl'in kapısına dayandım. 12 numarada olan derneğin binanın kaçıncı katına denk geldigini bilemedigimden asansör degilde merdivenleri tercih etme gafleti ile nefes nefese kaosgl kapısındaydım. Yaklaşık 5 dakikalık sıcak ve güler yüzlü bir misafirligin ardından ne yazık ki Kaosgl'ede biletlerin bırakılmamış olmasını ögrenmem (çok kınadım bu durumu ama bu bir ilkti ve olurdu böyle şeyler sanırım) hoş olmamıştı.

Neyse Barışın biletlerde numara olmadıgını söylemesi ve oyun günü gişeden de alınabilecegini belirtmiş olması biraz rahatlatmıştı beni ama yinede bi firsatını bulup oyun gününden önce biletleri (kesinleşen 3 kişi gelme olasılıgı olan 2-3 kişi ile beraber olası bir 5-6 kişilik grubuz) almak daha iyi olacaktır.

Oyun hakkında çıkan sabah gazetesi haberine buradan , sabahın kültür sanat ekinde yer alan kısıma ise buradan, medyatava haberine ise şuradan ulaşabileceginiz gibi izlemek isterseniz buradan youtube sayfasına erişip izleyebilirsiniz.


Oyun 17 Şubat pazar günü Ekin sanat merkezinde (menekşe 1 sk. 8/a) saat 15:30'dadır.

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

Yorumlar Ana Siteye Aktarılmış ve Kapatılmıştır www.icimdekiayi.com
Eşcinsel Temalı Filmler, Eşcinsel Film, Gay Film

Arşİv

Sİnema Üzerİne

Müzİk Üzerİne

Duyuru & Haber

Bear Art

Reklamlar ve AyIlar

Maİl Bİldİrİmİ

Mail Bildirimi Ne Demek?

FeedBurner tarafından saglanan bu hizmet ile blogta yayınlanan her yeni yazıyı anında mailinize gönderiyoruz. Tek yapmanız gerek yukarıdaki kutucuga mail adresinizi yazıp "Ekle Beni" dedikten sonra açılan küçük pencerede güvenlik kodunu dogru şekilde girmeniz ve onaylamanız.
KAPAT
Rss Ne İşe Yarar?

RSS Reader'ınız ile siteye eklenen yazılardan anında haberdar olabilirsiniz. Her seferinde siteyi kontrol etmekten kurtaracak olan bu özellik için herhangi bir program kullanmıyorsanız. Tavsiyemiz web tabanlı olan Google Reader'dır. RSS hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.
KAPAT

YERLİ BLOGLAR

~gaykedi~ DİAGONEL Fenasi Kerim Draga - Bloglandım GLBT Filmler - Timmy Deli AYI Deli Saçması NaKHaR Kedi Ayu TatlıDillim Eşcinsel Sayıklamalar

YABANCI BLOGLAR

WOOF! - Per una Cultura degli Orsi BearMythology’s Weblog Chubarama Ursulalala

Bağlantılar

İçİmdekİ Sesler

Kimdir , Nedir İÇİMDEKİ AYI : Yakında yazılacaktır...