<$

Flickr Seçmeleri

  • Matteo 06
  • Sleep
  • Darkroom & Backroom

  • Roger
  • E. E.
  • Dannial
- <$İçimdeki Ayıfont>

<$
anlayış heterofobi empati

Eminim tamamen saf bir niyetle ortaya çıkıyor ama son zamanlarda heterofobik eşcinselleri görmek, yazdıklarını okumak üzücü geliyor bana. Bunca zaman homofobiyi aşmak için adına yaptıklarımızı, yapılanları bir kenara bırakıp heterofobi ile nasıl mücadele edebiliriz diye tartışmalara başlayacağımız günler pek uzak gibi görünmüyor.

Umarım beni kimse yanlış anlamaz ve kimseyi zan altında bırakmam ama özellikle 20 yaş altı eşcinsellerde bu durumu fazlasıyla görmekteyim. Bilmiyorum belki de 20 yaş üstünün artık bıkmışlığından da olabilir ama yeni nesil olarak adlandırılan bu yaş grubu fanatikçe bir düşünce yapısı ile geliyor veya ben fazla abartıyorum bu durumu, umarım da öyledir.

Artık duyulanlar, olanlar öyle bir son noktaya geldi ki (siyaset dahil) herhangi bir küçük durumda veya yanlış anlamada gözünü kapatıp ağzına geleni savuran bu düşünce tarzı nasıl olur da kendinin anlaşılmasını isterken karşı tarafı hor görmeye çalışır bilemiyorum. Kim bilir belki de ezilenin ezene savurduğu yumrukları kahramanlık olarak görüyor olmasındadır...

Heterofobiye HAYIR!

Youtube'un bir açılıp bir kapanması nedeni ile şuan video eklemek boş bir eylem olacağından sevgili @gaykedi den esinlenerek çaldığım fikir ile şuradan dinleyebileceğiniz şarkının (Bülent Ortaçgil – Her şey Sevgiyle Başlar) bir mısrası bile birçok şeyin çözümünü ortaya koyuyor...
...
Yanımda Dur
Usulca Koluma Dokun
Al Ellerim Senin Olsun
Yüzüme Bak Sana Anlatacak
Çekinme Güven Bana
Herşey Sevgiyle Başlar
...

Not : Bakalım ne olmuş serisi 2. si çıkmadan durdu gibi görünüyor ancak bazı nedenlerden dolayı (strateji hatası) biraz ertelenmiştir.

Etiketler: , , , , , , ,

Yorumlar Ana Siteye Aktarılmış ve Kapatılmıştır www.icimdekiayi.com
Eşcinsel Temalı Filmler, Eşcinsel Film, Gay Film

Arşİv

Sİnema Üzerİne

Müzİk Üzerİne

Duyuru & Haber

Bear Art

Reklamlar ve AyIlar

Maİl Bİldİrİmİ

Mail Bildirimi Ne Demek?

FeedBurner tarafından saglanan bu hizmet ile blogta yayınlanan her yeni yazıyı anında mailinize gönderiyoruz. Tek yapmanız gerek yukarıdaki kutucuga mail adresinizi yazıp "Ekle Beni" dedikten sonra açılan küçük pencerede güvenlik kodunu dogru şekilde girmeniz ve onaylamanız.
KAPAT
Rss Ne İşe Yarar?

RSS Reader'ınız ile siteye eklenen yazılardan anında haberdar olabilirsiniz. Her seferinde siteyi kontrol etmekten kurtaracak olan bu özellik için herhangi bir program kullanmıyorsanız. Tavsiyemiz web tabanlı olan Google Reader'dır. RSS hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.
KAPAT

YERLİ BLOGLAR

~gaykedi~ DİAGONEL Fenasi Kerim Draga - Bloglandım GLBT Filmler - Timmy Deli AYI Deli Saçması NaKHaR Kedi Ayu TatlıDillim Eşcinsel Sayıklamalar

YABANCI BLOGLAR

WOOF! - Per una Cultura degli Orsi BearMythology’s Weblog Chubarama Ursulalala

Bağlantılar

İçİmdekİ Sesler

Kimdir , Nedir İÇİMDEKİ AYI : Yakında yazılacaktır...